- it's just today.

sry för no uppdatering idag men ni får leva med att vi inte uppdaterar jämnt asså :)
har gjort väldigt mkt idag, vid venee när haha kom älskling, vi gjorde rätt mkt, kolla påå tv filmer, gjorde armband ( ELLER JAG GJORDE ÅT HONOM!) hah , satt vid datan brottades typ, jävlades med några och myste såklart, great eftermiddag med honom asså!
sen vid sju tagga jag och bästa becky till å-festen, där träffade vi stina frida alice och lukas så gick runt med de också, gjorde inte så mkt men vi hade ändå kul faktiskt ;)
fick med mig två hattar hem hihih fett stolt! nog för de var tröst pris men ändå..men en fick jag faktiskt gratis för gick en killa förbi och satte den på mitt huvud så jag tog den heheh (a)
ajaa skit samma imorrn drar jag också dit , men bara med becky den här gången, vi ska ha en träffar kväll hihi och träffa så många som möjligt , och ja faktiskt kul!

nästa inlägg kommer kanske bilder från dagen med tom, beror på hur de ser ut , för varken han elr jag var normala hah :(

/annaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0