DAMP! :(

jag kommer inte på vad den där hundrasen heter! dem är så jävla söta.. ;(
dem är ganska stora och har mkt päls, o är typ bruna o svarta? fitta att jag inte kmr på assåå... blir arg om jag inte kmr på det jag vill. 

sitter här o tråkar ihjäl, planerar en lååång o skööön sovmorgon imorn! ;) how about that? :cool: 
längtat efter det hela veckan.

men just nu planerar jag att ta ngt o dricka, fanta! min älskling asså.. :love: o ska leta egenom skåpen om vi har ngt gott o äta, är så jävla göttesugen...  vill baka! :D kmr inte få.. åååå vad allt blev jobbit.. måste ha ngt nu!!!
Snyft.. ska ifl kolla på film! tror det blir legally blondes, en film älskling rekommendera till lilla mig, får se om den e värd 5 hjärtan! ;)
 
Vad har ni för er ikv då? fast tror halva svergie är ute o festar typ, så siitter jag här och funderar vikken film man ska se..? Haha roligt liv jag har, verkligen :thumbup:
Pusss sötnosar!
 oj vad het man var -.-' men pallar inte leta efter ngt, o jag bjuder påre mesta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0