~de förstår inte vad vi har, det gör ingen~

kom nyss hem från tom , elr nyss och nyss ? har ätit och lite sånt också, så en timma sen kanske elr nått ?:s haha whatever jag vet .. ;( ajaa har iaf kollat på världens sämsta film hos honom , elr ''kolla'' jag satt och störde honom hela tiden och fråga om ALLT som hände hihih , men asså seriöst aldrig sett en sån dålig film och skit lång var den också.. ajaa kunde iaf bara stanna i 4 timmar, vrf vet jag inte hah, och tiden bara flög förbi menmen, och ni ska seriöst bara veta hur störd tom är alltså, men jag accepterar det och älskar honom ändå hahah (a) men han kallar mig faktiskt mupp HELA TIDEN så jag kallar honom störd, så det blir mer rättvist :)
men ajaa här kommer filmen :


bläääää vikken dålig film alltså! seg från början till slut, och man fattar heller ingenting om man är lika rastlös som mig och inte kan sitta tyst och koncentrera sig i TVÅ TIMMAR OCH 40 MIN ! aaah så lång var den ! , hände ingenting på hela tiden i stort sett.. :( den enda som var bra var när de döda människorna i elektriskastolen (a)
så dålig att den inte ens är värd en rakning, för den skulle lätt hamna på minus .
så till alla, kolla aldrig på den , ni förlorar bara två timmar och 40 min av erat liv hahah!
fast mina timmar o minuter var värda de eftersom de var med älsklong :love:

/annaa

Kommentarer
Postat av: mk

vrsg :)

de e bra,själv då? :D

2010-08-11 @ 18:37:54
URL: http://mkerhun.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej va bra, jag vet nt ba ta de lugnt o mysa :) själv då?

2010-08-11 @ 19:22:55
URL: http://mkerhun.blogg.se/
Postat av: Kimiees-Här kan du läsa om mitt skitroliga liv som tonåring i Eskilstuna.

sv; heh

2010-08-11 @ 20:12:12
URL: http://kimiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0