du ska bara veta vad jag känner för ..

sry för ingen uppdatering idag, men lär in bli nån mer hlr, för jag sticker till älskling vid 7 och sover där och becky är hos en kille ;) och sen ska hon slagga hos sin syster, men ni får överleva te imorrn helt enkelt :)

jävla tre som inte har några låne telefoner när man behöver en.. min pajja ju igår skärmen lav av :thumbup: så nu har jag min gamla LG hahahha, köpte typ den i femman ir sexan :s kul att jag har den kvar hhahah
ajaa tjaråå orkar inte skriva..
hmm aah så glad är jag just nu ..
/annaa

Kommentarer
Postat av: Jessica & Paula ♥

Fin blogg !

Allt bra? :)

2010-08-18 @ 19:23:18
URL: http://extraspeciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0