finns inge o skriva om...

Hej hej no uppdating.. 
haha sry jag har typ inte uppdaterat på tre dagar ... :( men i onsdags så sleepa jag ju hos syrran, var i krogen o snacka, ..... (aa) a sen drog vi hem till henne o kolla på fucking mål (asså är den inte såå bäst? typ i slutet bah, "- hej det här är min tjej, kan ni flytta på er, nu ska vi gå och knulla." Klockrent!) och sex and the city, haha samantha är min rolemodel asså! gillar henne starkt.
sen dagen efter stack jag till ****, what? :o vem kan det vara?.. *fniss*
men idag gör jag ingenting.. väntar på morsan ska komma, men såklart hon inte gör.
är sketna hungrig.. tvinga henne o köpa en ceasersallad från donken, lite nyttig måste man ju vara? ;)
men nu ska jag göra ngt, vene vad än, får se...
puss puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0