have you ever done that?

förlåt för att jag uppdaterar så dåligt men inte min tid just nu , förlora just en jag verkligen älskade över hela mitt hjärta, jaa alla vet ju vem.. och just nu händer bara det som inte skulle hända och en ( vill inte säga vem helst ) håller på att försvinna från världen och asså jag klarar det bara inte , men vill ändå inte ha någon att prata med eller något, för alla säger bara ja jag förstår men ASSÅ NI FÖRSTÅR INTE!!!! ingen vet , då menar jag verkligen ingen vet allt jag har gått igenom så ingen kan säga att den förstår eller att den har gått igenom samma sak för jag lovar inte många som har det ..

ja ni kanske fattar varför jag inte uppdaterar så mkt , för kommer bara bli såna här inlägg och jaa inte direkt så roliga att läsa ..

ja ni ser ju själva,,

Kommentarer
Postat av: daniela

om det är någon som du säger, håller på att försvinna från världen, så jo, jag förstår. jag förstår jag vet och jag gråter fortfarande.



berättar du, och vill prata om det, så pratar jag med dig. jag har varit där själv



<3

2010-08-26 @ 16:31:56
URL: http://blademountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0