i would do it for you.

tom älskling , du vet att jag hjälper dej igenom allt.

ledsen för dålig uppdatering av båda, men spec av mig hah :( har inte gjort mkt alls idag, ( än så länge ) åt frukost runt 2 och har nu nyss plattat klart håret, jag hatar mitt fukking lockiga cp hår!!! ajaa senare idag kanske jag sticker ner till stan och träffar min älskling , och kanske tommy också?? fatta nt riktigt , hoppas iaf på att få träffa min tom , annars blir väl dagen att fortsätta att göra ingenting hahah :thumbup: not ;(
ajaa ska inte störa er sötisar längre så gå tillbaka till era liv igen hahah , och nej fråga inte vad jag menade för jag vet faktiskt inte...

endast klar med håret ju, ansiktet ser ff ut som en jag vene vad,  det finns inte ord .. :( hahah nej skojja men iaf!

/annaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0