it's gonna be fyrverkerier

Kom nyss hem från en helsköön kväll med min bästavän anna♥
gick runt o överallt, sen satte vi oss på first class o tog en fika, mumsit tog hallonpaj o bby tog kladdkaka,
sen när vi satte oss på fontänen så kom det en helt random snubbe o bah börja snacka english med oss :O Vi bah wtf är vi så kända redan?? Haha kissie style... Nej vi e ifl inga snobbar :) Men han typ börja snacka med oss o ville hänga med oss :S Haha fuck no typ, vi låssades som vi inte fatta engelska så han gav upp ;) Smartasss right?? ;)   
sen har vi bah hängat på stan o kollat på fyrverkerierna :) Mysit med anna tyckte jag. 
Haha vi skulle vinna ngt hade vi bestämt... det ända vi vann var trösthattarna :cool: men vi ser jue såå heta ut i dem så det gjorde inge (aa)

nu ska man bara chilla sönder o sen lite kvällsträning o film tänkte jag, fast kmr sluta med att jag nt kollar film men a..
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0