~ it's my time to shine

and you're time to stand behind in the darkness ~

sry för ingen uppdatering idag men har varken haft tid elr lust faktiskt, har vart med tom idag, myys som vanligt, orkar inte berätta så mkt för hände inte så mkt mer än det vanliga hah.
nu ska jag iaf inte göra ett piss är sjukt trött så blir väl att bara kolla på tv elr film hela kvällen och bara ligga i min sköna säng :thumbup:
ohhhh i början av september för jag nytt rum :cool: elr får min systers gamla rum för hon ska flytta  , får även hennes säng 1.20 det gillas! har dragits med min 90 säng i alla dessa år p.g.a mitt skit lilla rum (!)
men ajaa snart blir allt bättre iaf hahaha :D

/annaa

Kommentarer
Postat av: jenny

jo jag mår bara bra ,dudå=)?

2010-08-16 @ 18:01:28
URL: http://jennyskoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0