jag klarar mig utan dig (y)

Tjena peoples!
sitter här med datan framför mig och längtar till julafton (a) vill ni veta vad som står på min önskelista?? 

• en laptop
• kanin eller hundvalp
 (jag vill verkligen ha ett eget djur.. Men älskar min bebis ändå så mkt!
 min älskling (L)
• piercing övanför läppen.

• två tatueringar, en i svanken och en på skinkan.
• playboy prylar.

en ganska bra önskelista eller vad säger ni? ;)
AnniBanni stack nyss, eller för två timmar sen.. saknar henne stort! har haft en mysigkväll med henne, kolla på skräckfilmen an american haunting, skitlääskig.
höll seriöst på att dö av skräck :O men lööve it.
mitt hjärta gick på högvarv hela filmen

♥♥♥♥♥
5 hjärtan av 5 möjliga!

sen såklart fanns mina älsklingskillar med! ;) ben and jerry
ny smak idag, har tänk spara varje sån jag äter så får vi se hur många det blir :D
idag tog vi cookie dough ngt.. inte så jättegod faktiskt.. då tyckte jag den förra jag åt var såå mycket godare :cool:
 

tänderna är borstade, sovkläderna på - en stoor t-shirt o långa shorts -, regnet smattrar ute, mysit som fan, nu har jag en dejt med sängen, vi ska kolla på en film.. :blush: mysit va? *fniss* söt jag är 

Kommentarer
Postat av: daniela

för din egen säkerhet så är en tatuering i svanken inte bra då de inte kan ge dig en bedövningspruta om det händer något.

2010-08-29 @ 15:46:43
URL: http://blademountain.blogg.se/
Postat av: daniela

Postat av: beckyy och anna



svar; vad skulle hända?

jag vill inte ha ngn bedövningspruta?



- så om de var tvunga att operera dig för att du skulle överleva så skulle du hellre dö? Vissa operationer måste göras medans man är vaken så de ser om man försvinner eller inte.



dessutom tror jag att du vill ha en ryggmärgsbedövning vid förlossning och om du MÅSTE ha ett kejsarsnitt så går det inte pga av att du har en tatuering i svanken då du måste ha smärtlindring. den sprutan måste tar i svanken.



du har ungefär 3-4 kotor att välja mellan om du vill ha en tatuering i svanken. sätter du den fel kan du som sagt inte få några sprutor där.

2010-09-03 @ 19:09:31
URL: http://blademountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0