KLOCKRENT!

sämsta kvällen blev helt plötsligt en helt klart minnesvärd kväll!
först så skulle jag och becky cykla runt i hagby för att hitta nåra nya ställen att springa på till sen, men vi bestämde oss på nått konstigt sätt att cykla till lagersberg så vi cyklade dit stötte på några vi inte ville stöta på och sedan bestämde vi oss för att cykla till viptorp ajuste vi var i stenby innan det också hahah (a) a men iaf så förstå cykla vi till fröslunda sen till stålfors och sen hamna vi i skogsängen kom ihåg att vi cyklade också :blush: sen vart vi så jäkla törstiga så vi stack till tommy för att få pengar av honom hihihi tack tommy (a) och dit kom älskling också så träffade honom med, jag älskar dej. sen cyklade vi till coop extra elr nått i skogsängen och sedan bestämde vi oss för att cykla hem , hahahahahahhh det var klockrenast! först ringde vi till tom , sen till cattis och till sist till emma sexxi för att få reda på refrängen till la dolche vita ( stavning ) asså vi visste inte vad låten hette men våran gulliga emma visste så vi kom på (a) sen cyklade vi och sjöng och vips så ligger vi på backen :thumbup:
becky hade tydligen fastnat på med sin sko i framdäcket så hoon hade krachat in i mig som flög på styret och gjorde illa mig haha , sen fucka beckys däck ur och hennes sko försvann men vi hitta den! kommer en film troligtvis imorgon på när jag och becky typ cyklar och tjaffsar över hennes däck hhahah ,

ska inte skriva mer för känner att de börjar bli mke , becky har bilder o allt så det kommer nog i nästan inlägg.
nu ska jag kolla klart på en film sen snacka med älskling, tjarååå!

/annaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0