lets get waisted

tjenixen fan! :D

klockan är halv 2 och jag har bara hunnit ätit frukost o kollat på en film :) men jag e skit seg på mornarna.. jag vill hellre ligga o sova ;)
finns inte så mkt o skriva just nu men har tvingat mammi o ge mig pengar så jag kan köpa en playboypiercing, är dem inte bara sååå snygga??! :O
  Jag är ifl förälskad i dem! ;(


Filmen jag såg hette made of honor
en jävla romantisk kukfilm -.- är så jävla trött på såna filmer! Asså säg nån ni känner som det där skitsnacket har funkat eller hänt henne/han? :S asså det där händer inte i verkligheten, typ att man kmr på att man älskar varandra bla bla sen i slutet får dem varandra, BULLAR säger jag!..  seriöst hatar kärleksfilmer, dem e sååå ute! 
 Nu skriver jag vad jag tkr även fast jag hatar kärleksfilmer.
Becky tkr:
En väldigt bra film (om man gillar sånt), handlar om två bästa vänner, när tjejen åker iväg till skottland på ngn skitgrej då kmr han på att hon är den kvinnan han älskar, men när hon kmr tillbaka så ska hon gifta sig, o han har som uppdrag att få tillbaka henne.
ngt sånt ;) Ha men värd o se faktiskt :)

rankning
♥♥♥
3 hjärtan av 5 möjliga!

Nu blire väll att göra mig iordning för ikv blire ming o stan! Skit n1 asså
Puss !

Kommentarer
Postat av: Saga

Det står i inlägget ;)

Men jag ska vara med en kompis iaf...

2010-08-13 @ 14:00:26
URL: http://seov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0