love the way you lie :thumbup:

asså jag lovar det är årets sommarplåga , sjukt bra låt! :o
vet inte hur myckket jag uppdaterar elr becky, eftersom ingen av oss kommer vara hemma idag, elr jag kommer hem lite senare , vet inte riktigt när fast becky kommer inte hem alls idag .. ;( ajaa jag får överleva ändå, ajaa jag ska iaf te älskling , får väl se vad vi hittar på , han har iaf tvingat mig att ta med min data, för han skulle bränna nått skit, jag fatta inte men visstvisst :d
nu måste jag hoppa in i duschen och sen fixa mig, vi hörs när vi hörs, tjarååå!
haha så här kul har man på nätterna när man nt har nått annat för sig :bigeyes:

/annaa

Kommentarer
Postat av: mk

tack o desamma :)

2010-08-11 @ 11:13:02
URL: http://mkerhun.blogg.se/
Postat av: Kimiees-Här kan du läsa om mitt skitroliga liv som tonåring i Eskilstuna.

sv; hehe niice ;) kinderäggen, kör hårt!

2010-08-11 @ 18:12:09
URL: http://kimiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0