mitt liv

annabyström, jag älskar dig över allt annat i hela jorden.
när jag säger jag finns där för dig, jag menar inte bara nu när du mår dåligt, du blir aldrig bortglömd av mig, du är min andra halva, när du mår dåligt, mår jag dåligt, när du mår bra, då mår jag inte bara bra, jag mår bättre än aldrig förut, för jag älskar att se dig le o va gla
det är den bästa synen för mig i hela världen.
har aldrig haft en bättre vän än dig, du är verkligen min bäste vän
skulle aldrig överleva utan dig, mitt liv skulle vara värdelöst att leva.
du är en av dem starkaste jag vet, jag är så stolt över dig, men även om man e stark så orkar man inte alltid.
det är då jag finns där, jag kmr orka för båda oss. du behöver inte säga du behöver ngt stöd, du kan skälla på mig, men jag kmr alltid vara i din närhet, finnas där om du behöver, hålla om dig, jag lämnar dig aldrig, aldrig!
det kan du ge dig fan på.

jag är inte så bra på o skriva hur jag känner, men jag gör mitt bästa.

ditt leende, ditt skratt
det är det bästa jag vet.
det bästa som finns är när jag är i din närhet.
de bästa dagarna är när jag är med dig.
du är så stark, i både själ o hjärta
jag avundas det,
din finhet, den går inte att förklara, 
det är som att se på en färdigblommad blomma. 
så vacker och ståtlig. 
du kan få mig att le vilken stund som helst.
du är bara dig själv ingen annan, 
det är de jag älskar mest med dig, 
du säger du är inte perfekt..
för mig är du det,
du är en ängel som jag har turen att få ha som min allra bästavän. 
jag älskar dig oerhört mkt
även om jag är jobbig o säger hela tin, jag älskar dig, finns för dig, 
jag säger det bara för du är min anda halva, verkligen, 
jag skulle inte kunna överleva utan dig.
A.B<3B.A 
4 life verkligen.!   

vet inte hur jag ska beskriva hur oerhört mkt du btr för mig.
har aldrig menat dem här tre orden så starkt för ngn som jag gör för dig.
jag älskar dig
 du är guldvärd

Kommentarer
Postat av: Wararat

fin blogg :) läget?

2010-08-21 @ 00:50:10
URL: http://noxea.blogg.se/
Postat av: anna och becky

jag älskar dej rebecka maragareta andersson.

2010-08-21 @ 08:43:02
URL: http://kinderaggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0