My feet is killing me..

sry att jag har sugit på o uppdaterat.. men igår fifan va slut jag var :o hade ju basketträning oxå, fifan va skönt o komma igång, skotten satt fint, konditionen med tkr jag, ´skitsköönt o börja springa igen :thumbup: bara jag som längtar till matcherna eller?! Döödaaa!

idag, andra dagen o skolan... ;( skitdåligt väder, men ifl det ända vi gjorde var att gå runt i etuna i tre timmar :thumbup: ooomama trodde mina fötter skulle dö.
sluta typ 1 efter att ha ätit för första gången på rinman, asså helt OK mat där, men självklart är det några omogna killar som typ sitter där, o sen när vi går förbi så gör dem pruttljud (?!) asså, hallå...  
tänkte typ gå fram bah o jaså är ni dem nya 7orna? :D aha oj sry my bad typ.
lite omoget tkr jag :)

sen typ legat i sängen o chillat, serri min kropp e inte van med skola... </3 heelt sluuut.

sen vare ridning, som jag har längtat! :D red pricken, världens bästa häst ever lix, hoppning, gick galant, ojah! :) 

nej fan morsan tjatar att jag måste äta.. så bye bye, puss! :* 
 Bästevän, du är helt klockren.  
saknar sommarlovet så himla mkt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0