onödiga? Hell yea

Hej alla söta! :love:
dagen spenderad med min bloggishälskling, annabyström! :D
åkte till coop, o köpte lite grejer, goodis o så, drog hem till henne, asså fifan va jobbit de va o cykla.. hej hej löööök.
men sen kolla vi på when a stranger calls..
skit läskig enligt mig, sket på mig o dunka huvet i väggen flera ggr, a när jag skulle slänga mig i sängen, Boom Crash, huvet in i väggen.. :(
en skit bra film, men fett läskig, rekomenderas starkt! ;) fast den ska man se när man e me en kille men a.
 
Rankning
♥♥♥♥♥
5 hjärnan av 5 möjliga!


Ridnings start idag,
red bästa nike! (L) bästa hästen ever! gick helt suveränt, o det känns s-sååå jävla skönt o sitta på hästryggen igen! :D
 

dagens fail, jag skulle visst berätta om ;)
Börja med att jag o anna tog bussen 21.17, kom till stan typ 21. 36, vi trodde bussen gick 45 men icke med våran otur gick den kvart över (!)  
a så vi åkte till skogsängen var där typ halv 11, då kollar vi när bussen gick hem :) Vet ni när den gick?? 22.57, 
så sammanfattning, vi träffa dem i 20 min sen var vi tvugna o dra hem (y' lyckat right??  
men ni älskar oss ändå! (a)

nu blire sängen o soova, imorn blire o vara med min sötnos, ojojoj? :O ;)
Hare gött sexxiis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0