roligt liv jag har..

bloggarns fetaste sommar test!
du har nog aldrig fått så här sjuka frågor på en & samma gång.

1.är du beredd? - föddes beredd ;)
2.okej då börjar vi - Wiiie! :D
3.vad heter du? - beckyy, (remember that name!)
4.hur gammal är du? - 15 :*
5.hår färg ? - brunett ;) Men vissa kallar mig blond, vene vf...
6.lång / kort ? - lååång :D
7.skostorlek? - 39.40? (A)
8.andvänder du bh? - Nej låter det hänga fritt, men ja såklart...
9.om ja vilken storlek har du? - 80b? (A)
10. vad har du för färg på dina underkläder?- trosor, turkosa, bh, svart ;)
1.är du kille? - Nej! :D
12.är du tjej? - senast jag kolla ja :)
13.runkar du ofta? - varje dag, hahah men nej jag kan inte runka? :(
14.är du singel? - hm tror det? :O
15.skulle du kunna starta ett förhållande nu? - jadå :) Men inte med vem som helst O.o
16.är du intresserad av nån tjej/kille? - hihihihihi vem vet? :$
17.är du oskuld?- 100 % virgin! :D
18.om nej hur gammal va du när du förlora den? -
19.har du ett förhållande? - Deja vuuuu? o.O
20.är du tjock? - nej inte så värst? bara om jag äter jättemkt mat så blir gunnar uppsvälld ;)
21.kan dina föräldrar lita på dig? - bevisar talar för motsatsen!
22.har du glasögon? - nej.. ;)
23.har du bra självförtroende? - ibland fan :o
24.har du blivit sviken nån gång? - för många ggr.
25.hur är ditt humör just nu? - ovanligt bra! :o men ändå inte.. mår inte bra om inte du gör det.
26.har du testat på knark? - Nono :$
27.tycker du om jordgubbar? - bästa jag vet
28.har du druckit dig full nån gång? - nej e en duktig flikka, eller e jag...? ;)
29.har du testa snusa? - uuuueeewh! fuck no.
30.har du rökt någon gång? - nej? :(
31.har du några syskon? - 3 st! :)
32.vad har du för mobil? - Sony ericsson tror jag? :)
34.tycker du om att sola? - om jag gör.
35.gillar du grillat? - Hell yea!
36.går du på någon sport? - fifan ja!
37.spelar du nå instrument? - nej, tkr det e så svårt.. :(
38.favorit film? -  chocolate ngt o titanic, typiskt tjejfilm sista men a..
39.hur mår du? - vene, mixd feelingss
40.vad skulle du offra allt för? - anna.<3
41.lunarstorm eller bilddagboken? - bdb, vet inte ens va lunarstom e...
42.vad har du gjort idag? - inte ett skit, sen bio :)
43.är du snygg? - det får väll ni avgöra? :(
44.vad är de bästa me dig - jag försöker alltid göra det bästa av sitationen. +jag är mig själv i alla lägen!
45.vad är de sämsta me dig? - jag pratar mkt..
46.kan du cykla utan händer? - aah, men då äre bäst o ringa 112 innan...
47.har du moppe? - nej (A)
48.har du körkort? - nej...
49.trivs du med det? - med vad? :S
50.har du magrutor - på morgonen om jag sträcker på mig o lutar mig åt sidan! svär ser några då ;)
51.vart bor du ? - hällby! :'( </3
52.trivs du där? -  nä, det suger kuk
53.favorit stad? - paris
54.hip hip hora eller fjorton suger? - båda e lika bra! men skit het kille i fjorton suger *drawwl*
55.är du bisexuell? - nööö (ff) *fniss*
56.vad tycker du om bögar? - jag tänder verkligen på två killar som knullar med varann (y' fast.. NEJ! :O  
57.ska din tjej/kille helst va lång eller kort? - lång (aaa
58.vad tycker du om fotbolls-vm? - tar hellre livet av mig än kollar påt :) men snygga killar, tummen upp för de :thumbup:
59.vilket lag i allsvenskan håller du på? - sverige? :D
60.om du fick välja vart du skulle bo vad skulle du välja?- frankrike.
61.grönalund eller liseberg?- gl? :(
62.dricker du? - MJÖÖLK!
63.har du tröttnat på frågorna? - tröttnar aldrig ;)
64.bra då fortsätter vi - Gooo fr¨ågor! :D
65.har du egen dator? - ja den kmr från 1921 (y'
66.egen tv? - haha om en liten liten liten burk räknas som det, aa
67.har du dvd? - yea ;)
68.har du boxer? - va e de? :(
69.har du stor säng ? - Nej :'(
70.har du stort rum? - nä xd
71.hur många kuddar sover du med? - 4 just nu
72.har du bra kontakt med dina föräldrar - njjeee
73.sova ensam eller med någon? - med ngn ;;;)
74.vem sov du senast med? - älsklingen! <3
75.när la du dig inatt? - halv 4 :)
76.när vakna du imorse? - 10 :(
77.vad heter du på msn? - säger jag fan inte...
78.vet du någon som äger en blogg? - många? :O det är typ inne nu...
79.vad har du för mobil nummer? - o frågan flirtar med mig ;)
80.vem hade du senast en msn konversation med? - anton nån xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0