Sista dagen i frihet..

Buhuhuhuhuhu ;( skolan börjar imorrn.. eller egentligen gör den inte det? ifl samling 11 på faktorit, eller som jag säger fucktorit imorrn. sen bara vara där i en timma sen dra, så egentligen börjar vi på tisdag :D

ifl igår var jag med älskling för det var sista kvällen innan skolan, så vi drog till ica maxi, köpte massa grejer.
drog hem gjorde kyckling sallad, skitt göött! o kolla på the skeleton key, fifan vi dog xd men den e fan bra :) Men fatta ingenting i slutet... lite synd, men sen åt vi nånting jag aldrig smakat.. Ben and Jerrys! fifan va göttt det va *drawwl* Muuums.  
Jag tog.. Caramel Chew Chew, typ cola glass o chokladbitar, Gott som tusan!
annabästevän tog... Peace of cake. Skitgod den med, smaka liite :cool:

en skit rolig kväll asså.

Idag har jag städat rummet :thumbup: o nu ska jag städa mitt smink o smyckesbord ;) Wish me goodluck!
sen blire o göra lasagne för morsan o farsan firar sin bröllopsdag idag! hela 18  år, ett grattis o hurra fan? :O
sen ska jag ut o springa, välbehövligt sen igår.. fifan va jag tryckte i mig! :D
men nu blire städning, bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0