Skit nice dag jue ;)

Fifan vad jag är slut... :(
Har nt uppdaterat så mkt för igår var jag nt hemma, o idag funka inte internet.. Cepe allt ska vara då.
då är det bra att min älskling uppdaterar istället ;)
a idag vakna jag upp hos syrran, drog hem o fixa mig till å festen, som ni läste så gick jag o anna med frida, stina, lucas o alice :) skit kul faktiskt hade vi, o jag e bäst på o gömma mig :thumbup: eller det tkr jag ifl men.

Nu ska jag ifl göra några sit ups sen tänkte jag lägga mig i sängen o kolla film :D men vene vilken väljer mellan phantom of the opera eller the parent trap..
Hmm vilken tkr ni? 

                                                          Hmmm?? 

Störda som jag o anna är kände vi oss väääldigt sugna på ming, så imorn blire ming sen ska vi gå på å festen! vi bestämde att vi ska träffa alla vi känner som e där,  Låter bra va?;)
så alla som är där ska messa oss! Fast vi kmr egentligen typ hoppa på er bakifrån om vi ser er :blush: så cooola som vi ee :cool:
Men hare vafan! Nu blire workout i högstadrag! 
Puss :P
              

Kommentarer
Postat av: Denice

Föräldrarfällan är så bra :D Lindsay Lohan är så gullig!

2010-08-14 @ 01:44:07
URL: http://denicem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0