some ideas, stavning?!

Nu har jag några ideer på hur mina tatueringar ska se ut...
men jag behöver hjälp, vad tkr ni?

det där är en orkideblomma, världens finaste blomma tkr jag, såå vacker.
men anyway, jag tänkte ha den bilden till vänster på sidan, ni vet mellan magen och ryggen? ;)
eller på vaden så ska den gå upp för hela vaden typ.. eller nedanför svanskotan, lver hela den sidan, asså svårt o förklara.. :(

eller så ska jag ha en playboykanin antingen i nacken eller på asset, tkr det e skiitnice ;) men om jag har den i nacken ska den se ut typ såhär..

Nice va? :D i think so..

eller så ska jag ha den här kinesblomman som går uppåt, som jag visat bild på tidigare??
asså va tkr ni alla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0