sov morgon, me like

God morgon fjollor! :) *fniss*

klockan är 11.50 och jag har nyss gått upp, Haha det är faktiskt lördag! :D men vakna typ vid 7 (?!) och bah fuck skolan! innan jag komihåg att det var helg...  stel i kroppen som faen, tror jag sov på ett väldigt dåligt sätt :(
Haha och har fett ont i ljumsken där.. för igår innan träningen tyckte jag och anna (dumma som vi var) att vi borde öva på våran slängningsteknik (?) till matcherna, anna var liiiite bättre på mig än det, för första gången jag skulle göra det, slänger jag mig på låret, skiit ont, och nästa gång på ljumskarna... vet inte om det heter ljumskarna men jaja! klumpig som jag är... 

men nu måste jag äta lite frulle för jag håller på att dö av hunger :thumbdown:

idag borde jag skriva ut lite fakta till skolan, men................
nä :) göre imorgon istället :thumbup: 

men ikv ska anna komma till mig 
(om hon ville såklart, men hon har inge val;)) så ska vi ha dubbeldejt med Ben och Jerry ;) (ni dumma kinderäggen så är det glass) och kolla skräckfilm! an american haunting :O läskiiiit, men vi e coola och inga harar.

nu ropar maten på mig! ha en underbar dag
pusss
 Fint väder idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0