what am I supposed to do when the best part of me was always you

Tjena alla tjocka och glada! :D

frullen ligger i magen, mätt och belåten + en kaka och lite glass från igår :blush: mowhaha
tanken var att gå upp 10 så jag skulle lägga mig tidigt inatt så jag inte blir trött imorgon... men gick upp halv 1 :thumbup: lyckat
sen legat och kollat film hela tiden tills nu.

söndag idag då, måste vara världens tråkigaste dag.. för då vet man att det är skola dagen efter.. ;( well well,
har ni gjort ngt kul hitills då? :) ( vette fan hur man stavar.. )

just nu ska jag borsta gaddarna, sen ska jag städa ur våran bikinilåda, woow behövs verkligen.. sen städa rummet, och sen leta fakta om klosterkyrka! :( tråkigt men behövs.
sen ut och springa, men det får bli senare ikväll :) haha vill ni veta en hemlighet?
imorgon ska jag vara med älskling efter skolan, och hon ska lära mig dem flesta bilmärkena och skit! :D beckyy gonna be bilneard! :cool:

ikväll kommer världens bästa farmor och mormor hit!♥ 
ska käka tacos och sen ryktades det att jag ska göra min famous blåbärspaj... :O mmmmmmmmm!
gött, men bäst och sätta igång med allt så jag hinner idag (a)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Din jävla bög....

2010-08-30 @ 11:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0