babyface

nu är mitt ansikte lent som en bebisroompa, benen med för den delen. såklart kan inte jag raka mig utan att skära mig, så typ 3 jack i låret, skit hett, men lixom såå beckyy-style. *bliink*

såg att indiana jones gick på tv, måste kolla med madre och padre, lite familjemys sitter aldrig fel. 
mina sweeta föräldrar hade visst köpt räkor, så guess what?
ska dricka ett stort fet glas med vatten,
 
för har hört att om man dricker mycket vatten så renas huden och huden blir mycket finare, och en räkmacka. fifan kommer tjocka på mig.. Bara ätit göttesaker i helgen, får skippa godiset i veckan. fast jag gick faktiskt i en och en halv timma med hunden så lite credit borde jag få för det right? 

Tycker inte ni räkmackor är goda?

Jag brukar ha två rostade mackor, snittar dem, lite majonäs och ett berg med räkor
mumma!
/ beckyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0