diss? hiss?

man känner verkligen att hösten har kommit nu. löven ändrar färg och det blir kallare ute.

kan säga att jag totalt dissar hösten, för då vet man att snön kommer snart.. man kan inte gå ute i short, man måste tänka på att sätta på sig mer kläder + håret förstörs lättare av blåsten som kommer vid hösten. ush! 
Måste fan leta efter min vinterjacka, tror att vi slängde den förra året. .. ska köpa en ny har jag bestämt. punkta!   
låter inte jeansshorts och ett luftig linne mer lockande än jeans, mjukisbyxor, hoodtröjor? 

enda hissen med hösten är att man kan plocka fram uggsen.
   är verkligen förälskad i mina, så himla sköna och snygga dessutom. 
vad tycker ni? 
/ beckyy

 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0