jobbaa jobbaa jobaaa

hatar verkligen dagar när man känner sig skabb.. Idag är en sådan dag, men fan imorse, fett trött.
men ungefär såhär känner jag mig nu:


Nej men det har hänt rätt mycket idag, har haft pmshumör och dampat på alla, plus hamna i slagsmål med frida, hon fick ett rivsår och jag fick en rakvänster, catfight i högsta grad!
Fick höra att det ska vara en "hallowenfest" i skolan den 29, hahahah! kul och "festa" med några 12 fjortisar som ska gnida sig mot några kåta killar ;) no thank u. fast det kosta 10 kr att skaffa biljetter, haha.. nää det orkar man fan inte betala. 
Vi ska ju ha roligt på lördagen istället, fan vad jag längtar!      

Annaa älskling ska hänga med mig efter skolan och då ska vi plocka fram plugghästarna i oss. Så det kommer alltså sluta med att jag sitter i soffan och moffar och annaa skriker på mig att vi ska plugga *bliink*

Våran söta lärare jenny kommer rådampa om hon ser att jag bloggar på svenskan, men lixom hon borde inte ge mig en data :* 
men ska dra chaio sötnosar
/ beckyy 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0