Just flow with it

har någon sätt tvserien the secret life of the american teenagers? En jävlit bra serie fan, värd att se
Nej men idag har dagarna varit som alla andra måndagar, kan säga en sak! jag äger på innebandy! tror ingen är bättre asså.
skolan går väll som det går, två prov nästa vecka... matte och spanska, wiiie! haha hej hej mvg asså.

på fredag åker jag! fitta vad skönt asså. Ska chilla till max!

Haha fan asså, när jag går in på min data, då ska jag fan lägga in några bilder här idag på dagens snygging! så jävla het asså! pontus i egen hög person ;) 
Så snälla vi är mot den pöjken, men bra på massage, so a big plus! 

Nu blire att kolla på ghost whisper och mysa lite, och.............. plugga. tråkigt!


Ni snackar men glömmer bort hur jag känner.

/ beckyy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0