you broke me, now I can't feel anything

om två dagar vid den här tiden, då sitter jag framför brasan, äter lite godis, skrattar, (messar), vet ni vad jag ska göra?
jag och min familj ska åka till sthlm och bo i en stuga som vi gör varje år, marholmen, har någon vart där? en jättemysig ö där det fiinns jättemysiga stugor,

Kameran hänkar, ofc! så ni får se hur mysit vi hare!
men kommer sakna alla mina underbara vänner.. Vet inte om dem kommer sakna mig, men får väll hoppas på det.
hah idag sluta man 12... ;) lyx or what?! gillar såna dagar asså. 

Nej men nu ska jag inte trötta ut er, ska faktiskt borsta tänderna och sen hoppa i säng! wtf? beckyy i säng såhär tidigt... something wrong. 
men tänkte kolla på en film som jag laddat ner och öva lite spanska skit.. 
god natt alla!♥ 
 fifan, sån ska jag fan skaffa! eller vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0