11.40

utvilad som faan asså!
vakna av att morsan morra åt mig att gå upp (a) jag älskar faktiskt att sova länge...

händer idag då? :)
jag ska iallafall chilla till max hela dagen , och skrapa upp mellan plattorna för att tjäna 100 kr ! :D men tänkte öka så jag får 150 *fniss*
för ska kanske köpa en träningsmaskin av min älskling, wiiii ska träna varja dag då ;) mowhahah..

visst är det typiskt?? att när jag har bestämt att sluta med göttesaker då kommer farsan hem med en stoor mjölkchoklad grej ni vet sån man får när man vinner på tivolin och skit? ;( min käre älskade brorsa jobbar där och fick köpa billigt..
haha typ r.i.p mig! men tur att vi börjar med den grejen på måndag så blir att moffa choklad idag också :cool:

men magen kurrar extremt nu så hejdå sötnosar som läser våran blogg 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0