22.46

sitter här och riktigt skakar... hoppas fan jag inte håller på och blir sjuk. r.i.p mig då..
a klockan är ju 22.46 och jag ska gå och lägga mig?? fifan, har aldrig lagt mig såhär tidigt på flera månader (a) nej men lix jag är död..

idag hm? skolan gamla vanliga skit boring, men träslöjden var rolig, bara att jag var lite för snabb för honom.
nej men dan gick jävlit snabbt, sen träna jag i 45 min för sen skulle jag rida, asså fan va bra det gick och hoppa! whsper är bäst!

imorgon blir det öppet hus i bollhuset så ingen träning... lite synd fan, men vad ska man göra.
ska köpa nya jeans också... är sååå ledsen, min favvosar är typ döda.. ;( buhuhu

nej fan nu måste jag och mina nyrakade ben gå och lägga sig, bussen går tidigt vi börjar?...
fan när börjar vi?............................... aha *snilleblixt* halv 9! så då tar vi bussen 07.49? a så äre,

hihi jag är fett med trött vene vad fan jag har skrivit (a)
höhö seriöst jag dör när jag ser dig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0