ååå vf ska allt vara så jobbit...

fifan rent ut sagt vad jag är trött, men mätt är jag iallafall!
sitter här och väntar på att filmen ska laddas klart, *bad* corpes bride, en jävlit bra film om jag kommer ihåg rätt ;)

asså älskar nya skolan fan, sluta 12 idag.. Oooo ägda alla fukkers på andra skolor! fniss nej så elak ska man inte vara, men lite skadeglad får man allt vara :)

hah börja dagen med att ha en mattediagnos.. buhuhu för mig asså :O nej men trore gick ganska bra. 
varför har man sånt egentligen? ska starta en strejkgrupp! asså såååå himla onödigt enligt min åsikt ;) 

träffades emsi efter skolan, och där har jag, anni och fridolf vart hela dagen! :D skit mysit och mycket skratt *fniss* 

men nu tjatar morsan att jag måste lägga mig, men dem som känner mig vet att jag alltid gör tvärtemot vad min morsa säger ;) stygging I know..  
nej men får väll vara en liten ängel och borsta tänderna och sånt skit, kanske leta kläder till imorn (a) har såå jävla svårt att hitta kläder på morgonen.. svårt dilemma ;) men palla sånt skit, 
tummen upp att jag såg filmen har laddat klart! kanske tittar på den istället för att styrketräna, tror det blir så :cool:
Hare bra ungar! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0