aina

tjena sötnosar!♥

Jag är sketna tröttoch har ont i huvudet och ont i ögona... inte bra det här. Om en vecka är det ju match! fan nu jävlar, ni anar inte hur taggad jag är assååå, döda! 
fan lämna kvar matten och so:n i skolan, inte smart av mig. så får väll jobba skitmkt med so:n imorn på lektionen, och imorgon kväll, fast då ska vi ju till emma?.. fitta asså jag kommer inte hinna.. och nu fick jag feta paniken, 

idag har varit skitseg och åt helvete! börja med mt, sen engelska redovisning, tror det gick bra för min del? sen asså serri våran skola har inte koll, jag hatar fucktoriet ! pfft, skulle vara sååååå bra, in my ass.
sen typ matte i 15 min, sen blev det att åka till kronskogen för orentering. haha svär mammas vi äger!
bästa var fan när vi typ hörde något,
jag: - det låter som en älg
ida: - nej det är väll tigrarna som låter, vi är ju nära parken zoo,
någon: - parken zoo ligger inte ditåt..
jag: - nej sådär låter älgar som är kåta. :O
anna: - det kommer närmare!
poff så var vi borta, fan va vi sprang xd skit kul vare.

och min elaka morsa låter mig inte hänga med imorgon för måste göra so -.- hatar skola, när kommer lovet?!
ogilla....
nej men nu ska kocken göra mat åt brosan och moi :D puss puss va? ;)
ojah .. .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0