ap,ap,so,ap,sv

så ser mitt schema ut idag faktiskt , rätt jobbigt ...
arbetspass, arbetspass,so,abetspass,svenska slut. efter det så ska jag ju följa med becky till stan som hon skrev, eller hon skrev inte att jag skulle med men det ska jag även om hon inte vill ;) nej men ska till stadium och fråga om man kan beställa sånt där adidas ställ jaa ni fattar säkert haha.
bussen går 47, haha becky var inte så säker som hon skrev så hon smsade mig och fråga, snäll som jag är så svarade jag faktiskt hihikh (a)
asså vette fan vad jag skriver så ska sluta nu , ha en bra dag för asså jag tror min dag kommer bli rätt bra iaf , och det gillas ju!

asså shiiiiet går det att bli hetare eller? eh svar nej ...

det roliga är, att du säger åt mig att inte göra så men nog fan gör du så själv så jävla patetiskt!
/ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0