är det här på riktigt?

eller bara en lek som med allt annat?
jaa jag kanske ångrar att jag gjorde så , men jag står för det och pratar ändå inte med dej.

ledsen för dålig uppdatering och sånt skit, men asså ni ska bara veta hur jävla mkt skit det är i skolan nu , och ändå är det bara andra dagen sen vi börja på riktigt hmmm skumt hur våra lärare tänker asså!
sen är ju våran so lärare cp också ( silver som han kallas ) som tror att vi kan och fattar allt , sen tror han att vi ska jobba på några jävla arbetspass, MEN FÖR I HELVEETE DÅ HAR JU VI ENGELSKA. hahha sry för att jag har damp :blush: men asså det händer för mkt i mitt liv och jag hinner inte med! :O

men nu ska jag kolla oth och plugga lite spanska glosor, hare bra alla söta ! och ni andra såklart ;) hahah nej dum.. men ni som är söta tar ju åt er right? och ni som inte känner er söta, jaa ni behöver ju inte heller ta åt er ;D
hahah förlåt!

det gäller ju lix att stå för det man har gjort, även fast man inte kommer på vad man har gjort fören efteråt.
/annaa

Kommentarer
Postat av: ellen

eller hur! åh va söt du är, tack<3

2010-09-07 @ 22:19:07
URL: http://ellensw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0