bby you are beutiful

Hello!♥

sitter här med feta täcket runt mig, för jag fryser verkligen ihjäl.. skakar som in i tusan, och äter lite apelsin! hah hemlish? jag är beroende av apelsin (a) kan äta det hela tiden, godare än godis (?!) ..  asså ser det inte gott ut?

idag fan va arga vi var, asså fucktoriet suger verkligen! vi har inge material, lärarna vet knappt vad vi ska göra, vi har varit i skolan i 4 veckor och inte gjort ett skit, asså hallå? vi som går i 9an vi måste ju få lite gjort så vi blir förberädda (stavning) för gymnasiet och nationella proven..  
så nu jävlar, de four biitches is back!

red söta whisper idag! 
 gick väll rätt bra antar jag, fan i slutet, jiha typ, hjälp,
men gillar lite vilda hästar ;) *fniss*

näfyfan, måste väll gå och göra mig i ordning för natten då.. pallar inte kvällsträning idag asså, är helt död.
måste upp fett tidigt.

bara jag som längtar till nästa lov? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0