beckyy and annaa gooes what?


Wtf? :O
jo så äre, annaa och jag har beslutat nooo candy, bakelser, sötsaker och bara frukt och grönt! :)
båda tycker det har blivit lite mycket av det goda, och vi ska hjälpa varandra genom att bitchslapa varandra om vi tänker ta något gött, smart idé va? :D
nu jävlar,
bara frukt och grönt, träning tisdag (+ridning där också för mig), onsdag och torsdag, springning dem andra dagar = snyggaste kropparna ever! :D mowhahahaah (6)
men om ni ser på bilderna, ser inte högerbilden lite godare och smarrigare ut en vänstern? ;) tycker jag.

Tror ni vi kommer klara det?
tror jag kommer få liiite mer bitchslapar än annaa kommer för jag är en jävlit stor göttegris :blush:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0