det fanns ingen annan i mitt huvud än du ...

...det gör det fortfarande inte.
dagen tänker jag inte prata om för asså inte värd att nämnas, eller hade riktigt kul med becky och frida iskolan och efter, haha klockrent! men tyckte inte träningen gick så direkt vidare så pallar inte prata om det.
juste lovade er bilder på allt jag shoppade ... så ajaa ska bara ladda över alla chilla people!

vinterjacka , 799 :-

två halsdukar, 149 :- st.

hårsspray 25.50 :-

världens skönaste mössa, 79 :-

högmidjade jeans, 499 :-

vanlig tröja 99 :-


skor 449 :-


halsvand som det står A på , 69 :-



mobil smycke 59 :-

det var allt just nu , ska också köpa ett par uggs och beställa min nya skolväska !
pusssss ab!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0