det kallas tråkigt

så varse

60 ärliga frågor om dig själv

1.vilket namn är ditt mellan namn? - åsa maria
2. Vilken tid gick du upp i morse? - halv 7
3. Är du i ett förhållande nu? - nej

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? - 
5. Om nej, vem var du tillsammans med sist? - tom
6. Får man fråga varför det tog slut? - får man väl ?

7. Har du haft ett seriöst förhållande? - jaaa?

8. Vem vet mest om dig? - rebecka och tom tror jag.
9. Vad gör du på fredagskvällar ? -kompisar
10. Bästa filmen du någonsin har sett? -  haha vennee :(
11. Har du haft sex med fler än 5 personer? - nej
12. Har du någonsin varit full? - jag har kul nykter!
13. Har du testat droger? - nee

14. Röker du? - nej

15. Snusar du? - aldrig
16. Saknar du någon just nu? - jaaoo

17. Hur mår du idag? - mådde bra men nu vene?

18. Hur många tabletter tar du dagligen? - tog en nyss , men för huvet!
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? - var ledsen tror jag :s
20. Bästa minnet från sommaren? - beckys o mina alla utflykter!
21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? - tjeckien tror ja haha
22. När var du där? - 2006 elr nått

23. Är du rasist? - nej

24. Har du helt svenskt ursprung? - yeess
25. Om nej, vart kommer du ifrån? - Sverige
26. Föredrar du svenska eller utländska tjejer/killar? - bryr mig inte
27. Ser du fram emot någonting just nu? - ja tror de
28. Sköter du skolan? - försöker
29. Vad hade du för betyg förra terminen? - rätt dåliga men funkar
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? - vg+ :P

31. Vilket ämne var det?  - biologi svenska eller so kmr inte ihåg :(
32. Har du fått IG på ett prov? - neej
33. Har du spelat/spelar du i ett band? - neh
34. Anser du dig vara intelligent? - jaaaaaaaaaaaaaa :O eller ? ..
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? svår fråga
37. Har du mått jättedåligt psykiskt? har vääl typ alla

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? kanske kanske inte 
39. Har du haft sömnproblem? jaa
40. Hur ofta gråter du? inte så ofta just nu :)
 
41. Vad gör du när du mår dåligt? eeh ? 
 
42. Vart vänder du dig för att prata när du mår dåligt? oftast ingen, annars becky

43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? nej, räcker att ha de som kompisar :D
44. Vilken klass går du i nu? F 9:2

45. Vilken skola? Stålfors/faktoriet

46. Har du varit otrogen någon gång? när jag gick i trean
47. Har någon varit otrogen mot dig? venee ? tror de.
48. Är du stolt över dig själv? hhahahhaha långt ifrån
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? venee

50. Vad får du ofta komplimanger för? inget typ? elr att jag är söt men vem fan tar det seriöst xd
51. Har du lätt att få folk att skratta? ohjaaa ;)
52. Cider eller öl? cider
53. Har du några talanger? ne
54. Vet du om någon är kär i dig? eh ne vene?

55. Är du bra kompis med ditt/dina syskon? jaaa faktiskt
56. Vad står det i ditt senaste sms? nej :p jag ställde frågan och då svarar du :) <3<3<3<3<3<3<3
57. Hur lång är du? 1.64 ohhyeaaa!
58. Hur mycket väger du? länge sen jag vägde mig, kanske ska gå och göra det
59. Vilken storlek har du på kläder? small / 36

60. Har du svarat ärligt på alla frågorna? jaaoooo!

/annaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0