du förstår inte vad jag vill.

tjena fan! :)
skolan idag i en sammanfattning, TRÖTT! låg och sussa så gött, sen ringer min fucking telefon -.- det ända man hörde var skrik, och massa annat, och svär jag var död så fatta inte vad jag sa eller dem xd skjysta pöjkar det där som ringer och väcker mig ;) haha.

nej men kommer inte ihåg vad vi gjorde på skolan idag? tråkigt vare iallafall, men hade idrott i årby, och där spela massa killar fotboll :blush: Mjaau i högsta grad asså.

nej men är så trött och hungrig så ska äta lite pastasallad och sen lägga mig i soffan, sätta på en bra ilm och leva livet i fulla drag!

har ni tänkt på att jag liknar katten gustav lite? ;) båda gillar och bara ligga och äta mat (lasagne), och hatar måndagar, hm likheter?
likadant peddosmile iallafall ;)
gissa vilken film jag tänker se på nu... not so hard to guess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0