every minute i count

and i count for you.

idag blir en becky älsklingdag! wihoo det gillas starkt, vad vi ska göra och så har ju becky redan skrivit så jag behöver ju inte ta det igen direkt :)
morgonen har iaf gått åt till att städa ( haha vad har hänt med mig jag städar frivilligt? :s ) men fint blev det iaf tkr jag, sen har jag tagit bilder på rummet också så i slutet ska ni få se hur min nya lilla lya ser ut , hahah nej men ni förstår ;)
imorse fixade jag naglarna ,, eller jag fixade vänster handen och mamma hjälpte mig med höger handen , shiiit hon suger på sånt där ska aldrig på henne om hjälp igen haha!  hade sånt där grafitti skit , blev inte så direkt snyggt tkr jag inte , föredrar vanligt nagelack tror jag nog :)

men nu kmr bilder ist :D
tha big bed mohaha

tha träningshörna hihi

tha skrivbord

tha tavler

tha byrå

tha nått? :(

tha garderob

tha fönster o lite mer

tha anna byström

men nu ska jag fixa mig vi hörs senare, puss heej!

/annaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0