f-95

jaa nu jävlar kör vi, den här säsongen är våran tjejer, bara våran!

assssssåååå ååååhhhhhhhhhh du vet inte hur jobbigt det här är, eller hur mkt du krånglar till allting!
jag var nyss glad , men vad hände ? jo helt plötsligt blev jag faktiskt ledsen arg och besviken , på allt verkligen.. verkligen så här att ja baraa vill sätta mig på golvet och gråta, ( och nej jaag har inte mens. )
men lix om 10 dagar dog min mormor för 2 år sen , jag menar för två år sen?!?!?! jag fattar inte själv hur jag kunnat leva så här länge utan dej , min bästavän min alldeles egna mormor .. det gör det ju inte bättre att jag bara hälsade på henne en gång under den tiden hon låg på sjukhuset, och jag är verkligen ledsen för det.

jag älskar dej mormor, mer än något och det kommer jag alltid göra.

just nu laddar jag ner lite musik och lyssnar även på lite musik, kollar runt på internet och kollar på tv, skön fredag kväll känner jag verkligen för det behöver jag.
men nu ska jag lägga på ett leende och fortsätta med min sköna ensamma kväll haha.. :thumbup:

/annaa

Kommentarer
Postat av: evelin stephen

Anna, jag finns här för dig. Glöm inte det.

Jag älskar dig hjärtat<3

2010-09-11 @ 21:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0