FUCKTORIET?!

asså alla jävla lärare  på den skolan måste ju vara psyk eller någonting hur fan tänker ni människor ? har ni någonting emot mig eller vad är felet ? när man får önska vilka man vill gå med , önskar jag frida rebecka och josefine? hamna jag med någon av de? svar nej! hamna de tsm? svar ja! men som tur var hamna jag med lovisa matilda och linnea iaf, nu är det nya grupper på måndag, hamnar jag med någon kompis? svar NEJ!
SERIÖST ASSÅ NI ÄR JU FAN DUMMA I HUVUDET JAG TÄNKER BYTA SKOLA OM DET BLIR DE HÄR GRUPPERNA I FORTSÄTTNINGEN! ASSÅ ALLA JÄVLA LÄRARE KAN JU FAN TA ÅT SIG, NI ÄR JU FÖR FAN DUMMA I HUVUDET JÄVLA PSYK LÄRARE, NI FÖRSTÖR MITT LIV SHALALALALALLALALLALALALALA :D
JÄVLA HOR MÄNNISKOR, HAR NI INGET VETTIGARE FÖR ER ELLER tkr ni att ni är roliga????

/annaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0