gangsta's paradise

äntligen klar med so:n ... snacka om att jag är lättad! nu är det bara matten kvar, men jag är fan bra på matte så det går på ett tjillevipp! not men..

Idag har jag bara chillat i soffan och kollat på gladiator
  en av mina favoritfilmer, den är verkligen sjuuukt bra, bölar typ varje gång i slutet när han dör... fast älskar scenen när han ceaser säger vem är du? han bah tar av hjälmen och säger sitt namn och "far till en mördad son, Make till en mördad fru, och jag ska få min hämnd, i det här livet, eller nästa". man riktigt ser skräcken i ceacers ansikte.. xd bästa!
sen gjort so.. och snackade med morsan.. hahaha jag hatar seriöst när man snackar sen bah plopp kommer tåren, så irriterande :( . ..

Nej men nu på listan är:
- gå ut med hunden och älskling,
- göra klart matten
- damma rummet

mycket fan... *fniss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0