girls just want to have fun

Varför ska alla hålla på? allt har blivit såå fel egentligen, vill bara skruva tillbaka tiden några veckor och ändra misstagen man har gjort.. aja finns ingen man kan göra, men jag tänker sluta med allt nu.

Idag har dagen bestått av att bråka med morsan, asså fifan va vi bråkar egentligen.. nej men vi har varit och köpit skor till mig, hah uggs elle va fan dem heter? och ett par andra.
sen var vi jourlag åt damerna, hah jag och anna hade så jävla kul i slutet, asså abbooe, har någon så jävla lika dålig humor som vi har? ne tror fan inte det..
men skit kul vare ;)

sen var mästerkocken igång och gjorde feta middagen till papi och mami,
tacopaj och sallad, skiit gött blev det! mumma,
och nu ska jag göra cheesecake, fast den skulle tydligen vara i frysen i 12 timmar så vi ska äta den imorgon.
Men då ska jag få göra chokladbiskvier, får se hur det går!
bilder kommer sen på mina fina verk,

men sla kila nu, imorgon går dagen ut på att plugga. .. R.i.p mig :(
puss puss bebos!♥

asså dunkar dem här låtarna.. så jävla bra!!

 den  här är så jävla fin..


Kommentarer
Postat av: EVA - FOTOBLOGG

Älskar rubriken, så klockren! :D

2010-09-25 @ 21:53:41
URL: http://thelifeofeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0