god morgon sötnosar!

klockan är 10.26 och jag är uppe?!
hah nej nej, ligger i sängen med pappas lapptop, fuck no att jag går upp nu.. fett med tidigt.

gick och la mig rätt tidigt igår faktiskt... halv tre! låg och kolla på mysteriet på greveholm ;) kom till säsong 7. Sen kom morsan in och skrek att jag inte fick vara uppe så här sent.
Men vad dem säger gör jag emot, jag är faktiskt en nattmänniska.. hatar att sova.

kuk vad hungrig jag är.. min mage går verkligen på högvarv... i sånna här lägen önskar man att jag hade en betjänt.
Fan ska verkligen skaffa en när jag blir stor... men jag ska ju bli en av världens rikaste kvinnor ;) fett med cash.
Min butler/betjänt ska fan alltid gå utan tröja, och feta musklerna *drawl* så kan han vara min livvakt, det behövs ju.

"Nej såhär blir inga barn gjorda", (har ni hört det utrycket?) får väll gå upp och göra en macka och sen kolla på dem sista säsongerna.
sen blire plugg!
 bjuder på en bild på min elaka tvillingsyster när vi var på öland.. hon var fett brun efter det.
Men nästa år ska annaa hänga med, fan va kul, då blire yeeha på högsta nivå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0