I decided long ago, never to walk in anyone's shadows

kom nyss hem från älsklingen :love: hennes föräldrar var inte hemma så snäll som jag är *host* så spendera jag kvällen där! dirty vart det men vi kan inte hjälpa det, haha nej skämta, men mycket skratt som vanligt blev det, 
åt kycklingtallrik, och massa godsaker :cool: moffisar som vi är, eller jag... och kolla på air bud, haha jag satt typ hela filmen och sa, ooo kolla anna, kolla vad sööt, aaaww ser du? han bah gjorde sådär, såg du?! 
hah sötnosen blev lite damp på mig, men vad ska jag göra.. 

Har alla gjort idag då? 
jag spenderade dagen i stockholm + ikea
   
bilder kommer sen på vad jag köpte i stockholm.

så såg min gulliga lördag ut, hade ju tänkt att ta en sovmorgon men nehepp där rök den..
får väll sova ut imorgon, fast då kommer jag inte kunna sova på natten och då blir jag trött på måndag,
åååå vilket jobbigt dilemma..

men ska skölja bort mascaran och fixa lite sen kolla film innan jag sleepar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0