inte bra


Singellivet suger,
jag saknar känslan att veta att en person bara älskar mig,
att ha ngn att mysa med
ngn att älska och bli älskad
och veta att den personen bara är min

att vara singel suger verkligen.

sen hör man massa personer prata om sina förhållanden,
att man mår så dåligt, att man inte vill vara kvar i det men man älskar den,
och man tar varandra för given,
man håller på och klagar på varandra 
man håller på och blir "låtsassur", håller på och leker.
man är otrogen.

man ska vara glad att man har hittat någon,
att man har hittat ngn som tar en för den man är, och älskar dig för att du är du, 
att han bara har ögon för dig. 
slösa inte bort det, ta det aldrig för givet.   

otroghet?
vad är otroghet egentligen,
vissa tycker att bara sex är otroghet.  
vissa vid;
- puss.
- strul.
- mysa bara med en annan.
- pullning.
- avrunkning.
- avsugning.
men otroghet behöver inte alltid vara fysiskt. 
man tycker om man "håller på" på sms, det är inte otrogenhet.
för då gör man ingenting med en annan person, det räknas inte då.

Jag tycker det räknas lika mycket för det.
det sårar lika mycket,
varför ens hålla på med en annan tjej/kille,
räcker inte pojkvännen/flickvännen till?

blir så arg på sånt skit, varför? finns det ngn bra anledning till att hålla på med någon annan? Varför ens vara tillsammans då,
då älskar man inte varandra.

haha vet inte vad jag skriver men jag känner mig så ledsen på sånt här skit.


5 minus på att vara singel.
- man känner sig ensam.
- man ser alla andra på stan med sina killar och vet att man inte har ngn själv.
- man får inte ha sex ;) hahah nej skämta :D
- man blir sårad när man hör allas historier om sina killar.
- man blir depp väldigt ofta.
- man känner sig ful och äcklig och man tror att ingen vill ha en.

Men det finns vissa plus sidor också att man kan känna sig så fri! det är det jag gillar med att vara singel! :)
haha behövde skriva av mig lite (aa)
sry alla..


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem av er skrev detta inlägg? :) bra skrivet!

2010-09-04 @ 18:47:48
Postat av: 000

vem av er skrev detta inlägg? :) bra skrivet!

2010-09-04 @ 18:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0