it's just sometimes,

you're not what i though..
ibland känns faktiskt all min tid på dej totalt meningslös och allt bara bortkastat, ibland inte.
hur det än är, och hur du än beter dej ska jag försöka göra så det inte påverkar mig faktiskt.

sitter just nu och väntar på att mamma och pappa ska komma hem , då taggar vi till tuna ( phone house ) ska fixa tillbaka mitt gamla nummer, skulle ta tre dagar , hur långt tid har det tagit? jo över en vecka, ojoj jobbar ni stenhårt eller? ;) hahah bullshit!
sen ikv är det träning wihooo! tänker verkligen ge gärnet på alla träningar nu och vara med på ALLA även om jag är sjuk faktiskt, för att spela match ser jag verkligen fram emot , 16 i laget 10 får spelar, första matchen för säsongen 2 oktober, jag ska fan spela!
ajaa nu ska jag fortsätta med mitt rum, har ju inte blivit klart än hahah :D

haha sjukt gammal bild, men sjukt mkt minnen asså!
/annaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0