ja kanske nej men vetinte och?

orkar inte blogga just nu , kanske lite senare, just nu är jag hemma själv, IGEN?!
men bara för en liten stund för mamma o pappa är på stan och handlar lite saker till mig, sen näär de kommer hem hoppas jag mamma o jag ( mamma alltså ) ska fixa mina gardiner så de blir lite bättre än vad jag fixade igår hahah fett dålig :( sen imorgon åker mamma och pappa till ikea och köper ännu mer saker till mig , mohahahahah jag gillare asså :D
men nu ska jag kolla oth och vänta på att de kommer hem, ni får hare bra tills vi hörs nästa gång , chaiooo!
hahhaha om jag bjuder på nyduschade mig alltså! bilder på mitt nya rum kommer senare vene när ,kanske idag till och med ? :o

/annaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0