jag ska ju må bra? ..

är så jävla trött. kom nyss hem från öppet hus, HA! svär mammas död yao vi ägde sönder på att sälja lotter, puppýfacen i högsta grad!

nej men idag har väll varit som alla andra dagar, börja på rinman, fan alla mobba mig för jag inte visste vad amazonlagret, nej fitta ozonlagret (?) var för något...
sen dra tillbakas till faktoriet, dra till rinman, dra till stan, mowhah snygga killen gjorde armhävningar (a) jag typ hola med gustos ;;; ) nej men sen tillbaka till faktoriet, hade svenska sen sluta vi! :D
köpte ett par jeansleggins, r.i.p mina gamla.

asså är det bara jag som hatar när folk glor? asså vart man än går, typ alla råglor,
varför ska man?. ...
jobbit som satan .

Nu ropar morsan att det är mat, jag orkar inte ens äta, fiifan.
aja whatever, ingen bryr sig om mitt patetiska liv! :)
det är så det ska vara, jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0