look what you done to me

jag pallar inte, jag hatar det, fast nu har jag bestämt mig, aldrig mer, det var det dummaste jag någonsin har gjort, det har försört hela mitt liv,
hatar dig för du gjorde det här mot mig,

ingen förstår hur det är,

wiiie en till fucking skoldag är avklarad, fifan höll på att somna.. men vem fan pallar skolan?? ska fan hoppa av.. :(
smarta jag hade ju med mig basketkläder idag sen säger bebbiis att träningen börja kvart i sju och vi sluta skolan 2... inte såå smart

hah får väll göra så gött det går på träningen, men a .. det ända man får göra :)

men ska väll ta något och äta dåå, mums, fast? .. nä e inte sugen på något :(

wooow kan alla spanskaglosor :cool: fan va bra jag är! men man måste ju vara bra på något right? 

men a ingen bryr sig :) 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0